Hulp bij beheer Algemeen Domeinnamen Uw website E-mail Spamfilter Databases Downloads Beheerlinks Contact

Start > Hulp bij beheer > Algemeen

Hoe neem ik mijn nieuwe account in gebruik?

Gefeliciteerd met uw nieuwe account! Natuurlijk wilt u zo snel mogelijk gebruik maken van onze diensten. In dit artikel vatten we samen hoe u uw account in gebruik kunt nemen.

Control panel

Het control panel is het beste startpunt om een account in gebruik te nemen. Het control panel vindt u op beheer.mindconnect.nl. U kunt hier inloggen met de gebruikersnaam en het wachtwoord dat u per e-mail is toegestuurd.

In het control panel kunt u:

  • Wachtwoorden wijzigen
  • Mailadressen aanmaken, aanpassen en verwijderen
  • De statistieken van uw website bekijken
  • Databases aanmaken en verwijderen

Wij raden u aan om te beginnen met het aanpassen van het wachtwoord.
Lees hier hoe u uw wachtwoord wijzigt... >

Als u e-mail wilt ontvangen op uw account moet u eerst een nieuw e-mailadres aanmaken.
Lees hier hoe u nieuwe e-mailadressen aanmaakt... >

Vervolgens kunnen er (als dat gewenst is) databases aangemaakt worden.
Lees hier meer over het aanmaken van databases... >

Uiteraard is het daarna van belang om de website daadwerkelijk online te zetten.
Lees hier meer over het online zetten van uw website... >

Heeft u toch nog vragen over het gebruik van uw account? Bezoek dan onze hulppagina start.mindconnect.nl. Hier geven wij antwoord op alle veel gestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij, neem dan contact op met onze helpdesk.

Gerelateerde artikelen bij Mindconnect:

Hebben wij u hiermee voldoende geïnformeerd?